torsdag 14. mai 2009

Er ikke alltid regn som gjør deg våt!

Selv om det har regnet veldig mye i dag, er det ikke det som er skyld i at jeg var våt som ei rotte tidligere på dagen, for i dag var det nemlig terrordag. Og jeg kan vedde ganske så mye på at russen STORKOSTE seg. Tror svært få unnslapp gale russ med vanngevær og vannflasker i dag, noe jeg trodde faktisk jeg skulle klare å vri meg unna. Dagen starta ganske greit, bare bromma rett forbi dem egentlig og parkerte på et lurt sted (første gangen hvert fall), og kom meg tørr inn til gymtimen. Før lunsjen slapp jeg unna med bare litt spruting, men etter på gikk det ille for seg.

Kom tilbake fra Arvids ca fem på tolv, og hadde nettopp kjørt forbi en skokk med russ som blokkerte inngangen, jeg parkerte på det "lure stedet", ikke så alt for lurt denne gangen egentlig. Det endte med til min store frykt at Katrine var der av alle mennesker, og fikk den geniale ideen om å holde meg fast for å gjøre meg til et enkelt mål... Og gjett om jeg ble våt?! Her holder hu meg fast, og når to eller tre russ da kommer og spyler deg så godt de bare kan på buksa di (spesielt godt på rumpa må jeg få innrømme) er det ikke så altfor lett og rømme heller. Min kjære kusine hadde allerede kommet seg inn når jeg fikk kommet meg løs fra basketaket, og var relativt våt selv.

Deilig dag må jeg bare få si, er ikke nok at det regner, man må selvfølgelig få tilført litt ekstra vann i tilværelsen. Jippi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar