onsdag 20. mai 2009

Ridning og kanskje kino

Da har jeg endelig fått avtalt med ridelæreren min at jeg kan få lov til og ta med Magnus opp på Stalltoppen slik at han får prøvd seg litt på hesteryggen til helgen (hans ide forresten). Gleder meg kjempe mye, og ser vel frem til en muligens litt komisk ridetur, kommer nok til og ta litt bilder som jeg legger ut etter helgen. Gleder meg kjempe mye, skal bli morsomt og endelig gjøre noe hvor jeg er mye bedre enn han og at det denne gangen er min tur til og mobbe!

Ellers vil jeg også prøve å få han med på kino og se Engler og Demoner, der må det kanskje litt overtalelse til, men pokker heller, har jo ikke gått ut sammen ordentlig siden Twilight tror jeg.. Skjerpings her altså! Og muligens jeg er så heldig at han tar meg med på middag, lov og håpe :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar